Saturday, January 3, 2009

Dorang Sudah Berkunjung Ke BMSD

Ni gambar surang sama si Ocoi . dorg melawat tempat si badadang , siap pasang sticker untuk dia punya Toyota Double Cab.



Did You Know who this guy is ??. If u know.. U know lah.. hehehe!
Tu dia.. sia punya kawan beraksi. dia ni ari-ari kasi kawan sia di Pusat Pertisa. Sejak ada Somporing di sana, ari-ari dia p tiup tu Somporing. "Terrer" sudah dia Tiup Somporing sekarang. buli buat c Apai susah cari makan sudah ehehehe..!


Naa.. kan Sia punya bangai pun selalu melawat sia di sini.


Ni dia si Hensom Boy Siap kasi promot Song Book Pertisa Lagi..


Golib (Papier Mache) dengan gaya "selemba"nya time dia melawat Pejabat Pertisa. Dorang datang dua orang but yang sorang tidak sempat ambil gambar.



Ceawah.. tinggi butul pula ni c Ansom Boy ni.. Pindik sudah c badadang nakatalad. hehe !



Dorang pun berminat dengan ni Somporing. Steady ko Ken.. jan ko bagagall.. salah gia tu fingering ko pigang tu somporing tu. hehe!
Anyway.. kotoluadan dokoyu..Markus, Ken om Sisip tu nakaanu kosiwatan minoi tombului hiti.




Inilah Serba sedikit gambar kenangan mereka-mereka yang telah melawat si badadang sepanjang tahun 2008. sebenarnya, ramai yang telah P melawat nga teda ambil gambar dorang. Yang ada di sini ni hanya sikit-sikit ja ni. yang sempat sia ambil gambar dorg. TQ kepada semua Member-member PERTISA yang sentiasa menyokong c badadang. yang sentiasa datang "Mangawan" n berurusan di Pejabat PERTISA. Juga kepada semua induvidu yang menyokong tu c badadang punya Business Sticker. HAPPY NEW YEAR 2009 n God Bless u all.. !

2 comments:

The Dusun Aroma said...

ola badadang,

itu song buuk pertisa barapa lagu dalam dia and brapa harga ahh?

Kikira mo beli juga ni :)

badadang.com said...

DA.. Tu song book ada 68 lagu n harga dia RM 15 ja bah tu. belilah..