Monday, February 23, 2009

Magix the Real Magic music Produser..


Live Pad n Video Editor



Inilah dia sebahagian efx yg terdapat dlm Magix Music Maker 14..





Magix Music Maker 14 Produser Edition 2009. Banyak kelebihan n mudah digunakan..






Inilah dia paparan gambar terbaru Magix Music Maker 14 Produser Edition 2009. Software ni betul-betul "Power" n banyak kelebihan daripada software Magix yang sebelumnya..


Sebenarnya Software ni baru juga sia jumpa minggu lalu. Antara kelebihan Magix Music Maker 14 Produser Edition ialah Selain daripada canggih dalam mengedit music, ia juga merupakan studio recordng yang lengkap dan boleh mengedit Video.


Berbeza dengan Produk Magix yang sebelumnya, Magix Music Maker 14 Produser Edition 2009 ini adalah antara software yang Hebat pernah sia jumpa coz dia boleh mengubah suara lelaki menjadi suara Perempuan selain boleh mengubah suara seseorang menjadi suara orang lain.. Contohnya:- Suara c Julius Guduk Boleh di ubah menjadi suara F. Landong ataupun suara C Ateng boleh diubah Menjadi Suara Jamal Abdilah,Evaristus Gungkit dan sebagainya bergantung kepada kepakaran anda menggunakan software ini.


Software ini juga senang untuk dipelajari coz tidak terlalu complicated berbanding dengan Software lain. Dengan bantuan Live Pad yg disediakan oleh Magix Music Maker 14 Produser Edition 2009, anda boleh menggubah Muzik walaupun anda tiada tidak tahu membaca Note.


Korang tia picaya, korang carilah ni software n Korang subalah sendiri.. mesti korang "Indeh Ketehenan" mo produce music klu korang sudah suba ni software.. Eehehe..!

1 comment:

PaiN said...

Hi,

Any idea where I can purchase the bamboo saxophone (Somporing)?

Can they send it to me by mail/courier?