Saturday, August 11, 2007

Exoyouth

Projek Pertama c badadang bersama SPKS UMS. lega rasa bila dapat menyiapkan kerja ni. TQ n congratulations untuk para pelajar SPKS yg terlibat dalam album ini coz memberi kerjasama n kepercayaan pada sia. Untuk Ms.Getrude n Dekan SPKS, TQ coz tidak meragui keupayaan sia. U All yang Terbaik !




Album Expression Of Youth menampilkan adunan vocal para pelajar Sekolah Psikologi dan Kerja Sosial Universiti Malaysia Sabah.Lagu-lagu dalam album ini berbentuk mitovasi,nasihat, semangat cintakan Negara dan Keamanan. Lagu-lagu dalam album ini amat sesuai di dengar oleh segenap lapisan masyarakat. lagu-lagu dalam album ini juga amat sesuai untuk digunapakai dalam Pertandingan Koir anjuran Jabatan kerajaan mahupun pertandingan Koir Antara Sekolah yang mana sering di anjurkan oleh jabatan Pelajaran Malaysia. Bagi mereka yang sedang berputus asa atau mengalami kekecewaan dalam hidup, lagu-lagu dalam album Expression Of Youth ini juga boleh menjadi terapi untuk membina semula semangat anda.


Album Expression Of Youth Menampilkan Muzik yang Unik oleh Professor Jamal, sentuhan mixing & Mastering En Azmel Abdul Satar selaku Sound Engineer yg berpangalaman luas. Album ini juga menampilkan sentuhan Acoustic Guitar oleh Ben Andreson Ahli kumpulan Expression Of Youth yang berbakat besar. serta keunikan suara para ahli kumpulan EXOYouth. Penerbit album Cik Getrude Cosmas n Edward Kating .

2 comments:

Don MS said...

Hi... kalau boleh dengar sikit demo lagu-lagu dalam album tu lagi bagus.
Apapun, Tahniah !
Good Luck untuk anda semua...

badadang.com said...

Sia akan cuba usahakan demo untuk di perdengarkan..
Thanks coz melawat badadang.com !