Wednesday, June 18, 2008

Badadang Music & Sticker Design (BMSD)

ini adalah Projek terbaru c badadang. ianya adalah langkah ke depan c badadang untuk mewujudkan pekerjaan pada diri sendiri coz"baru balik tanam anggur" hee...he..!.


Berbekalkan azam n bakat yang diberi oleh yg maha esa, maka diwujudkanlah Badadang Music & Sticker Design (BMSD).

Antara perkhidmatan BMSD ialah:- Menggubah dan menyusun muzik (music Arrangement), mengemaskini video (Video Editing), membuat kad perniagaan (business card), merekabentuk kulit album dan merekabentuk,memotong serta memasang Pelakat (Sticker Design).

Buat masa ini BMSD beroperasi di permis PERTISA iaitu di PUSAT PERTISA yang juga merupakan Pejabat Pertisa terletak di bangunan utama Muzium Sabah, coz c badadang duduk di sana sepenuh masa untuk "mengOperasikan" Pejabat Pertisa.

Buat Peminat-peminat 'Sticker" Datanglah korang P melawat BMSD. Pelbagai Rekabentuk ada.. BMSD Juga menerima tempahan "Sticker" yang anda reka sendiri. Semuanya dengan harga yang amat berpatutan !!


Bagi Ahli2 PERTISA Lawat-lawatlah juga kitaorang punya PUSAT PERTISA Tu.., coz.. PUSAT PERTISA kita tu selain dari pusat Pentadbiran PERTISA, ianya juga adalah Pusat Pengumpulan,Pengedaran dan penjualan Produk2 Kitaorang.
Eh..Eh..?? Macam keluar tajuk pula.. hehe! apapun.. Kalo Korang lawat PUSAT PERTISA, korang lawat BMSD Juga bah tu.. Kan..Kan.. Kan.. ? Sama2lah kita Maju Coz.. "KARYA WARISAN SENI"

4 comments:

All Thing Viral said...

hello, bagus juga dihebohkan pasal pertisa ni. masih kurang yg tahu bah. belum ada pendedahan yg luas.

kalau saya dapat artikel pasal pertisa ni, mahu juga war-warkan melalui blog :)

Don MS said...

wah.. bagus idea ko tu. Teruskan usaha. Awal-awal memang banyak rintangan tu.. tapi lama-lama ok juga tu nanti.Tahniah.

badadang.com said...

bentera shakti.. thanks! atas galakan n sokongan !

badadang.com said...

Tanakwagu.. sebenarnya mo juga sia tulis artikel tentang pertisa di cni but.. memandangkan PERTISA sudah ada blog sendiri sia tulis cikit2 ja lah di cni.. biar blog sia ni lebih kepada aktiviti sia. oh ya, untuk mengatahui lebih lanjut lagi tentang PERTISA sila lawati blog PERTISA Di: http://pertisasabah.blogspot.com .