Sunday, August 31, 2008

Cerita Terbaru BMSD

Antara Sample Sticker Yang c badadang buat..
Sticker Sample

Ruang Kerja C badadang

Disinilah BMSD beroperasi..

Signboard PERTISA n BMSD

OOoooDiiiiYoooiii.. Klu Sempiiit.. Lagi tu yang duuluu... om Sakarang Simpan Gambal-gambal Sudah..


inilah kunu Cerita n Gambar-gambar terbaru BMSD yg sia buat artikel dia tia lama duuluu.. . Setekat ini sia memfokuskan kepada merekabentuk, memotong dan melekatkan Sticker. Apapun, selain dari membuat sticker, c badadang juga merekabentuk kad perniagaan (Name Card), menyusun Muzik, Mengurus dan menerima tempahan Penyediaan Hiburan Muzik (Live Band). dan Menjual Produk-produk yang dihasilkan oleh Para ahli PERTISA.

Kepada sesiapa ja yang berminat untuk menampal Sticker d kereta masing-masing, Yang mahukan rekabentuk sticker tersendiri korang datang ja di cni tempat c badadang. Harga cukup berpatutan.. Omura' boh gia.. hehe ! bukan setakat stiker kereta ja c badadang buat.. sticker untuk Signboard Perniagaan, Persatuan dsb.. pun bikin juga..

Oleh kerana BMSD beroperasi di Permis PERTISA.. maka secara tidak lansung BMSD Juga terlibat dalam MengOperasikan pejabat PERTISA. C badadang duduk di Permis PERTISA Full Time mai..

Untuk semua Member Pertisa, klu korang ada kemyuskilan tentang Keahlian Korang dalam PERTISA, korang terus ja rujuk P pejabat PERTISA kio.. ada sudah dii kitaorang punya pejabat tetap so harap-harap kita gunakan sebaik-baiknya.. apa-apa yang ingin korang ketahui, dapatkan maklumat di Pejabat Pertisa.. Bukan dangar sakap-sakap orang yang teda tahu menahu tentang kita punya Persatuan. K lah.. Lain Kali baru sia sambung lagi.. hehe ! Sia merepek Pula dii.. Endeeaahh... ehehehe !


1 comment:

Don MS said...

Wah lumayan juga ko punya produk ni Badadang... nantilah minta buat ko stiker kerita ni...