Wednesday, October 1, 2008

Music Lagi...








Antara Software Kegemaran c Badadang.
Ini adalah antara software kegemaran c badadang. walaupun sudah agak lama tapi yang ini lebih ringkas, tidak cerewet dan mudah digunakan.
Selain daripada Membuat sticker c badadang juga buat arrangement Music, Voicing n Mixing. Mastering pun buat juga mai.. hehe !. Ada juga kunu c badadang tu Sonar 6 nga belum lagi c badadang 'master' butul-butul coz baru juga sia dapat tu software. mo tunggu 1 bulan lagi mangkali baru ok..(Ka boh diolo'..)
N... satu lagi, C badadang ada jual tu Saxaphone Bambu@ Somporing di Pusat Pertisa. Baru-baru ni C Philip J lantik c badadang untuk menjadi Pengedar tu Produk Dia. Maybe Bulan depan dia antar tu Sompring di tempat c badadang untuk Sample.
Apa-apa pun c badadang sendiri telah memiliki tu Saxaphone bambu @ Somporing Dua minggu yang lalu. Best...butul bunyi dia. Klu korang mo tengok datanglah korang p tempat c badadang. Gerenti korang "Jatuh sinta" bila nampak tu Somporing !
C karang ni C Julius G Pun rajin sudah turun p lawat c badadang d opis PERTISA coz "Jatuh Sinta" dengan tu Somporing hehe!
(Alala.. sia teda d gia ambil tu gambar Somporing.. Anyway.. nanti sia kasi masuk tu gambar Somporing sini nanti kio..! sia kasi Gambal dulu tu Somporing..)

No comments: