Friday, November 13, 2009

Berkumpul Bersama keluarga..

Peace.. !


Twins


Ada juga Gambar bah kunun hehehe..


apa yang lucu tu ar.. ??


Phil RBK n Wife


Rombongan Bro. Pius..


Ni pula Bro. Gilbert punya rombongan..


Bro. Peter punya rombongan..


Ni dia Family Sis. Lia..


Anak Buah surang.. Doreen n Family. Hubby dia ni Paling Sporting.. klu dia jumpa c Badadang, dia panggil Ipag.. hahaha.. Padahal Tiwanon ih daando ehehehe...!


My Mama n Cucu-cicit dia. Adedei.. Ramai oh durang.. ini baru Lima keluarga punya.. itu pun separuh2 ja yang datang. Klu datang lagi yang Lapan keluarga eeehh...Tujuh Keluarga... (Ehehe... tolak Satu coz yg Satu mo expire sudah tapi belum kawin2..)
Atuuukoi...! Bahagianya c Boliau...!





Adedei.. Maciam.. teda bahan sudah sia mo bikin update ni blog.. sia tercari2.. tebuka-buka, tepisit-pisit file yg ada di computer sia, nasib baik sia jumpa ni foto hehe..!

Oh ya, foto ini sia ambil semasa sia balik berhariraya di rumah Sis. Lia pada Perayaan Hari Raya yang baru berlalu.. dapat juga berkumpul bersama beberapa Ahli keluarga yang berkesempatan p Beraya..

Bagi sia..inilah kebaikan dan keunikan bila ada kepelbagaian Agama dalam satu keluarga. Selain mengajar kita untuk menghormati kepercayaan Agama orang lain, ianya juga adalah cabaran bagi kita untuk mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan, dan kepelbagaian itu juga membuatkan kita saling berhubung lebih2 lagi di musim Perayaan.

Meriah jugalah.. walaupun tidak semua Family Member dapat datang.
Sia pikir2.. Alangkah baiknya kalau semua kami Adik-beradik, dapat berkumpul semula maciam dulu2.. maciam time budak2 dulu..

Apakan daya, mungkin beginilah ini kitaran hidup manusia ni.. dulu msaih kecil2, sentiasa bersama.. bila sudah dewasa masing2 dengan haluan hidup sendiri. Jarang sudah dapat berkumpul bersama coz semua pun terpisah-pisah n tinggal di daerah yang jauh dari kampung halaman. maciam sedih jugalah..

Apapun, harap2 satu masa nanti akan ada dan akan tiba masanya Keluarga kita berkumpul bersama. Sekurang-kurangnya Gembira juga tu Boliau bila nampak semua Anak, Cucu-cicit dia berkumpul bersama.


No comments: