Monday, January 18, 2010

Kenangan Tahun 2009

Gunung Emas



Mercun Original sempena tahun baru.. ahahaha...


Peace.. ni dia anak buah sia dari kg Mangi-Pangi Tambunan



C Badadang Sempat beraksi bersama Tompinai Philipus Jani "MenEskil" Somporing haha..!


Donna Richard n OG


Peace.. No War.. kaka diolo'..



eceeh.. C Badadang dgn 2 org adik sepupu dia n anak2 durang.. hehe..


OG n Rozita @ Nanak..


OG n Neeta


Bersama Sepupu dari kg Mangi-Pangi Tambunan. (Muka dia Maciam muka mama surang)


Bersama 'kazen' n ehem..



Foto Bunga yg sempat c Badadang snap d Keningau.




Lama juga sia teda update ni rumah sia.. hari ni baru ada kesempatan meng-update..
Tahun 2009 yg telah berlalu betul2 banyak kenangan pada diri sia.. Maciam2 cabaran, halangan, Godaan.. ehehe..??, Manis, Pahit, Asam, Pedas, kebirisan..??, Kekisus-kisusan..?? Kepomusasan..?? n kesibukan dalam mogihum koposion. Pendek kata busy tahap dewalah kunun tahun 2009 ni bagi sia tapi.. Dari Kenaikan sampai Keturunan teda.. kedudukan juga..
itu om itu..
yg ada kenaikan ialah tu "Kawagatan" Perut Boroi selepas tukar taun sehingga mencecah 90KG Cei.. hahaha..!

Apapun.. dalam kesibukan tu.. bila ujung2 taun sempat jugalah sia p "berpoya-poya".. Christmas terpaksa sambut d 1B Kay-kay coz ada urang yg tia dapat suti hehe.. 26hb kena pulang d kg sebelah. 1 ari ja di sana balik Kay-kay lagi.. Oroi.. Ohuyan.. tapi Cobaan.... hehehe..




Kucing Pun main Facebook.. hehe..!





Tia apa.. Kompromi punya kompromi.. 31hb baru balik kg c badadang kunu tapi... atuuukoi.. apa ini badadang tasangkut pula korang d Tambunan hahaha.. Tetukar Tukar Taun d Tambunan lah Pula.. adedei.. Nasib baik c Arud understanding hehe !






Merry Christmas..!



Huuudi daa dii sumandak.. ehehehe..!



Antara Hiasan Christmas d 1 Borneo.



Pic Sambut Christmas d 1 Borneo.. Berat Badan 70 Kg.. kurus cikit.. hehehe..!



Last2.. 2hb January2010 .. baru dapat balik Kg c badadang.. uuhuu.. Sian diolo'.. Balik kg pun tia juga nokorumo tompinai coz Petang p tengok Kawin Member d Hotel Perkasa Keningau.

Adedei.. Sandii betul aku ni.. dari 26hb Dec 09 sampai 02hb Jan 2010 Minum "Harimau bawah Pokok Klapa + Kasutboot + Siopon + Sitautt + Tinogoih + Chivas + Red Label " == 90Kg Berat .. hahaha..

Apa2 Pun.. Selamat Taun Barulah Kepada korang semua yg melawat rumah c badadang ni.. ehehe !

1 comment:

Malaikatsesat@Bentara Sakti said...

Atukoi Badadang...
Memang C Buks tahap dewa ko punya jadual ujung taun lepas kan...

Apapun cim buru juga sama ko dapat jumpa tompinai lain di Tambunan...

Harap taun ini 2010 nanti dapat kita suma tukar taun & christmas sama-sama... amin... he..he..